خانما ۲۴ هفته و ۲ روزمه ۲۶ هفته برم برای آزمایش گلوکز خوبه

۶ پاسخ

برو دکتر بهت میگه کیی بری

من ۲۴هفته رفتم

منم اندازه شمام

برای من گفته تا ۲۴ هفته باید رفته باشی

برامن ۲۴ هفته نوشته

اره منم همین موقع بود رفتم

سوال های مرتبط

مامان گل پسر مامان گل پسر هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آرن کوچولو🩵👶🏼 مامان آرن کوچولو🩵👶🏼 هفته بیست‌وششم بارداری