خانما من امروز ۲۴ هفته و ۲ روزمه فردا برم آزمایش گلوکز خوبه؟

۶ پاسخ

آره خوبه

خلاصه چندتا کتاب درباره دوران بارداری و رشد مغز جنین رو تو کانال بله قرار دادم🌱
اگر توام به دنبال آگاهی هستی و فرصت مطالعه کتاب رو نداری، جات اینجا خالیه، بیا و با پیام پین شده شروع کن✨️
با هم مسیر رشد رو می‌سازیم🌱✌️

آیدی کانال: 👇
@elaheghorbanpoor

اره خوبه من 27 هفته رفتم

اره برو
ولی شب قبلش چیزی که قند داره نخور
و 8تا 12ساعت هم ناشتا باش
ی شام سبک هم بخور

اره برو

من ک هنوز نرفتم

میتونی اره

سوال های مرتبط

مامان آرن کوچولو🩵👶🏼 مامان آرن کوچولو🩵👶🏼 هفته بیست‌وششم بارداری