من آزمایش دیابت بارداریوتوی26هفته دادم حالانمیدونم آزمایش گلوکز همونه یانه؟
میتونی بری الانم مشکلی نداره . به من گفته بود هفته ۲۵ برو
کلا از ۲۴ تا ۲۸ میتونی بدی حالا هروقت دوس داری
من همون ۲۴هفته بودم رفتم بنظرم ازمایش بده با آزمایش برو پیشش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.