۴ پاسخ

من آزمایش دیابت بارداریوتوی26هفته دادم حالانمیدونم آزمایش گلوکز همونه یانه؟

میتونی بری الانم مشکلی نداره . به من گفته بود هفته ۲۵ برو

کلا از ۲۴ تا ۲۸ میتونی بدی حالا هروقت دوس داری

من همون ۲۴هفته بودم رفتم بنظرم ازمایش بده با آزمایش برو پیشش

سوال های مرتبط

مامان آرن کوچولو🩵👶🏼 مامان آرن کوچولو🩵👶🏼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان گل پسر مامان گل پسر هفته بیست‌وهفتم بارداری