۶ پاسخ

من الآن ۲۴ هفته و ۴ روزم،دکترم گفت سه شنبه چهارشنبه برم

الان باید بری دیگه

عزیزم خودت بری که انجام نمیدن باید بری دکتر بنویسه خودش میدونه چه تاریخی بزنه برات

برو دیگه برای من ۲۴هفته نوشت رفتم انجام دادم از ۲۴هفته تا۲۸هفته وقت داری

برای من ۲۷هفته نوشت ولی گلوکز نخوردم فعلا،دو مرحله ای بود ناشتا و دو ساعت بعد صبحانه

الان دیگ باید بری

سوال های مرتبط

مامان گل پسرام 💙 مامان گل پسرام 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرن کوچولو🩵👶🏼 مامان آرن کوچولو🩵👶🏼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان لیام 🧸🩵 مامان لیام 🧸🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان گل پسر مامان گل پسر هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آراز 👼🪽💙 مامان آراز 👼🪽💙 روزهای ابتدایی تولد