من چهارشنبه میشم ۲۴ هفته و ۲ روز
برای ازمایش گلوکز خوبه یا زوده

۱ پاسخ

دکتر من گفت ۶ ماهت تموم شد برو، میشه از ۲۵ هفته و ۵ روز به بعد

سوال های مرتبط

مامان دخترکم🩷 مامان دخترکم🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان گل پسر مامان گل پسر هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آرن کوچولو🩵👶🏼 مامان آرن کوچولو🩵👶🏼 هفته بیست‌وششم بارداری