۲۴ هفته و ۶ روز واسه ازمایش گلوکز اوکیه یا زوده ؟

۷ پاسخ

اگه ۲۷ هفته بری خیلی دقیق،تر نشون میده احتمال داره تو هفته تو اصلا نشون نده قندتو

خیلی زوده اصلا نشون نمیده باید ۲۷ یا ۲۶ هفته بری

اوکی

خوبه تا۲۶.۲۷هفته هم میگن وقت هست

اره خوبه

خوبه

اوکیه

سوال های مرتبط

مامان آراز 👼🪽💙 مامان آراز 👼🪽💙 روزهای ابتدایی تولد