سلام خانوما ازمایش گلوکز تو هفته من اوکیه؟ یا زوده؟

۶ پاسخ

من دکترم هم هفته شما بودم برام نوشت و آزمایش دادم

زوده
از ۲۴ هفته به بعد

اره از ۲۴ تا ۲۸ هفته زمان داری

زوده

زوده عزیزم از بیست چار هفته تا بیست هشت هفتس

زوده عزیزم از ۲۴ تا ۲۸ هفته برو

سوال های مرتبط

مامان دخترکم🩷 مامان دخترکم🩷 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌وهشتم بارداری