۲۳ پاسخ

عزیزم من طبق تجربه ای ک داشتم تو هفته ی شما این دردا طبیعیه انگار پوست بیشتر کش میاد ومن حتی ترکام از اونموقع شروع شد
استخون درد و واژن دردتم باید بگم که تازه شروع شده و ادامه دار🥲 چون بچه بزرگتر شده به مثانه هم فشار زیادی میاره
درکل طبیعیه چون منم تجربه داشتم و الان دارم التماسش میکنم که بدنیا بیا 😅

مامان رامان الان خوبی ؟

ب نظرم ب دکترت پیام بده یا تلفنی
من فک میکردم عادیه ک فشار بیاد ب مثانه ام ولی دور از جون شما من ۳۶هفته ۴روز زایمان طبیعی کردم منی ک نوبت سزارین گرفته بودم
میگن شکمم جا نداشته خودش اومد
ولی خداروشکر سالمم و سرحال بود 😍

ای جونم ایشالا هرچی خیره همون بشه استرس نداشته باش با پزشک درمیون بزار موضوع رو حتما😘

اگ با استراحت خوب نشد برو دکتر

ب دکترت بگو شاید امپول ریه بزنه

منم استخونای لگنم وحشتناک دردم میکنه،میخوام بلند شم مث پیرزنای ک سنشون خیلی بالاس بلند میشم و درد دارم

این هفته های آخر طبیعی هست عزیزم منم دقیقا همینجورم

همینه عزیزم
اگر دراز میکشی و زیر شکمت بالش میذاری خوب میشه بدون مال وزن نینی عه
متم همینم
هر روز بیشتر از دیروز این حس رو دارم
قشنگ حس میکنم داره نافمو پاره میکنه بیاد بیرون

منم هممینطورم
ولی اینا طبیعین 🥲🥲

منم همینطور ، ولی فک میکنم طبیعی باشه🥲

الان زوده که. انشاالله چیزی نیست. به دکتر علائمتو بگو ببین چی میگه

منم همینم والا بچه تکون میخوره احساس میکنم الانه بیوفته توشرتم😂😂

منم اینجوریم، خیلی بد سخت. خسته شدم دیگه کلافه شدم گریه میکنم. ولی تا دو هفته دیگه نوبت دارم پیش دکترم و سونو هم دارم . البته من سنگ کلیه ام دارم فکر میکنم این علایم شدید تره واسه اونه

منم همه ی حسای تورودارم

لباس نوزادی داریم از ۱۰۰تومن باورت میشه ؟
کلی ست های بلوز شلوار فقط۳۰۰/۴۰۰تومن😳😮
چون ما خودمون تولیدی لباس داریم😉
یه کانال پر از لباسای قرطی و جینگول برای سایز صفر تا۶ سال
ارسال فوری به سراسر کشور✅️
ادرس کانال پیامرسان بله:
@hanakidss

https://ble.ir/join/5YkGe2D1jz
ثبت سفارش در پیامرسان بله:
@hanaakids
تماس:
۰۹۱۰۲۷۷۵۴۳۵
کانال و تازه تشکیل دادیم قبل از این فروشمون حضوری بوده🌷

به سلامتی
با آرامش ساک بیمارستانتو جم کن مامانش 😊😇🥰

منم دقیقا همینم حس میکنم هرلحظه از واژن اب بریزه بیرون انگاری فراوون جیش دارم ولی هیچ نیس منم خیلی میترسم

استراحت کن بیشتر دراز بکش بهتر میشی عزیزم

با پزشک در میون بذار

وای دقیقا ۱۰روزه تو اون شرایطم

استرس نداشته باش
استراحت کن ببین بهتر نمیشی
شاید زیاد واستادی یا نشستی
اگر کیسه اب هم پاره شه مشکلی نیس میری بیمارستان تا یکی دو ساعت وقت داری

کاش بری بیمارستان عزیزم

سوال های مرتبط