۳ پاسخ

شیر پاستوریزه بده
خیلی از بچه ها بعداز یک سالگی دیگه شیرخشک نمیخورن

وعده غذا و میوشو زیاد کن و بهش شیر پاستوریزه بده

ی مارک دیگ بخر شاید این مارک دیگ دوست نداره

سوال های مرتبط

مامان مامان دخترم مامان مامان دخترم ۲ سالگی