۸ روز اول زیاده باید بستری بشه ولی توسن بچه شما نه
مال من 12بود قطره داد فقط
برا من ۹ بود دکتر گفت زردی نداره دستگاهم نزاشتمش
بچه من زردیش رو ۱۳ بود دکتر گفت فعلا دستگاه نیاز نیست،دستگاهم نذاشتم خودش کم کم خوب شد خداروشکر
۸ که خوبه نگران نباش
بچم زردیش ۱۱بود دستگاه نرفت با قطره چکان شیر خشک بده دفع کنه خوب میشه برا پسرم دکتر دارو نداد گف هرچقدر زود زود دفع کنه زردیش زود از بین میره ولی ی دکتری ببر ببین نظرش چیه
۸ زردیش پایینه کسی دستگاه نمیکنه
۸ک دیگه زردی نیس بازم از دکتر بپرس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.