شماهم نینی هاتون توخواب یهو میپرن

۳ پاسخ

طبیعیه باید قنداق کنی ولی فقط دستاشو،، پاهاشو خیلی شل ببند که به لگنش فشار نیاد

قنداقش کن عزیزم
راحت میخوابه

قنداقش کن تا راحت بتونه بخوابه

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان دلوین جونی مامان دلوین جونی ۹ ماهگی
مامان مهرسانا مامان مهرسانا ۱ ماهگی
مامان عسل 🥹 مامان عسل 🥹 ۲ ماهگی