ن عزیزم ان تی برای سندروم دان تو هفته 12
انومالی هفته 18 برای نقص لوله های عصبی وخیلی چیزای دیگ ک دقیق بررسی میشه
فاصله اش تقریبا ۱ ماه و نیمه
بهتره هرکدوم سروقت خودش باشه
که خدایی نکرده هرگونه ناهنجاری قابل تشخیص باشه
ولی هزینه آزمایش بالاس
پزشک قانونی تا هفته ۱۸ قبول میکنه که اگه بچه مشکل داشت بندازی بعد اون نه
مثلا من خودم ntنداده بودم انومالی و آنتی رو باهم دادم به همراه یه آزمایش که دکتر برام نوشت
نه عزیزم اگر این جوری بود خو اصلا نمیگفتن برید سنو
نه هر کدام زمان خودشو داره مثلا انتی ۱۲ هفتگیه بگذره و دیر بشه ممکنه بعضی مشکلات رو نشان نده
اگه سلامتی بچت واست مهمه سروقتش انجام بده
نه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.