این کرم خوبه؟ واسه دخترم گرفتم

تصویر
۴ پاسخ

قیمت؟

من ۷۰ فیصد اینو گرفته بودم پارسال واسه خودم خیلی چرپه دگه خوبه

چی است عزیزم

من همین و واسه دخترم گرفتم البته هنو استفاده نکردم

سوال های مرتبط

مامان دلانا مامان دلانا ۱۴ ماهگی