والا دخترم 120میدم کمه انگارچون بازسیرنمیشه150تامیدم البته مال من بزرگه ازنی نی تو
من بستگی به میل خودش میدم دختر من شبا بیشتر نق میزنه برای شیر هر یک ساعت ونیم دوپیمانه میخوره اما درطول روز هرسه ساعت دوپیمانه بهش میدم
شصت سی سی هر وقت تقاضا داشته باشه گاهی یه ساعت یبار گاهی سه چهار ساعت میخوابه نمیخواد
هر یه ساعت و یا یه ساعت و نیم ۶۰سی سی
من هر دوساعت یا دوساعت ربع ۶۰تا میدم خوب سیر میشه فقطم شیرخشک میخوره
بیشتر سعی میکنم ۹۰تا بدم ولی گاهی خوابیده باشه قبلش ۱۲۰تا هممیخوره
هر دوساعت شصت سی سی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.