رفلاکس معده س به دکترت بگو دارو بده من چندین ساله رفلاکس شدید معده دارم پنتوپرازول ۴۰میخوردم باردار شدم دکتر گفت لانزو بخور بهتره
فکر میکنم از علائم ماهت باشه
دکتر یه ماه پیش بهش گفت
سه ماهه دوم علائم معده ای شامل سوزش و سنگینی و.... بیشتر میشه و قرص و شربت معده هم در بارداری ازاده
حتما با پزشکت مشورت کن اگر اجازه داد دارو یی که خوبه رو بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.