۳ پاسخ

شکم من خیلی بالاست چیکار کنم ؟🤕

واسه من سفالیک هستش اما قشنگ معلومه هنوز تو لگن نیومده آخه تو پهلو لگد میزنه

از کجا بفهمیم تو لگنه

سوال های مرتبط