بخاطر شیر نیست عزیزم واسه سنشونه
من خودش دیگه نمیخوره
چطوری گرفتی من گرفتار شدم از دستش اولی رو زود گرفتم این اصلا ول کن نیست
چندوقته از شیر گرفتی؟
حق داری خسته باشی حق داری کم بیاری اما نذار فکر کنه بیخیالش هستی بهش توضیح بده بگو نمیشه حتی اگر گریه کنی هم نمیشه و اشتباه هست، پیشش باش اون لحظه تنهاش نذار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.