۳ پاسخ

شاید زیاد شیر میخوره
شما هر بار ۵ دقیقه بهش شیر بده ولی فواصل زمانی کمتر

روش های آرغوزدن رویکی یکی امتحان کن ببین تو کدوم حالت آروغ میزنه،و اینکه موقع شیرخوردن بدنشو ب صورت شیب دار تو بغلت بگیر صاف نگیر تا شیری ک میخوره برنگرده

وقتی شیر خوردنش تموم شد بغلش کنیدبزاریدش رو شونتون بزنید ب کمرش ارغش زد خوب میشه
بالا اوردن هم ی چی عادیه شیرای اضافه رو بالا میاره اگه بالا نیاره دل درد میشه

سوال های مرتبط