بچه رو چجوری از شیرخشک بگیریم

۴ پاسخ

منم خودم میخام شیرشو کم کنم ولی تا یک سال و نیم حتما شیرخشک بده بخاطر ویتامینه هایی ک توشه!
من دارم شیر روزشو کم میکنم.
اهورا ۴ بار تو ۲۴ ساعت شیر میخوره.
صب ووشب رو ۲۳۰تا میدم وعده اصلیه شیرش بده!
ظهر و عصر رو دارم هی کم میکنم از ۲۱۰تا الان رسوندم ب ۱۵۰ تا انقدر سه روز سه روز حجمشو کم میکنم تا برسه ب ۳۰تا و بعدش اب میدم.
البته ک توی طول روز واسش با شیر ماجان شیربرنج و فرنی و پنکیک و چیزایی ک با شیر درست میشن هم درست میکنم ک نیاز بدنش برطرف شه

من ک تا دو سالگی هم پاستوریزه میدم هم شیرخشک

منم رفتم دکتر گفت خیلی زوده اللان

واییی الان ک زوووووده.تا یک سال و نیم حداقل شیرخشک بده بعد شیر معمولی بده.

سوال های مرتبط

مامان دلاریس خانوم مامان دلاریس خانوم ۲ سالگی
مامان حلماوآیهان مامان حلماوآیهان ۲ سالگی