۱ پاسخ

گوشتو دنبه با چنتا تیکه سیب زمینی و یه پیاز و گوجه از وسط نصف شده و زردچوبه فلفل سیاه و نخود بریز تو دیزی و آبش کن و بزار بپزه بعد که چند ساعت پخت دنبه و گوجه رو دربیار له کن و یکمم رب باهاش سرخ کن و بریز تو دیزی و دوباره بزار یه نیم ساعت یا بیشتر بپزه .نمک هم بزن و نوش جان

سوال های مرتبط

مامان ویانا جانم💖💖 مامان ویانا جانم💖💖 ۱۷ ماهگی