۱۳ پاسخ

اگه پایگا بسیج داره صدرصد نرو خونت اینجا ی شهر خیلی خیلی کوچیکیه پایگا بسیج و زدن انگار قیامت شد😢

من که از روز اول کلا همه چیزم تخلیه کردم خداروشکر شوهرمم همون ساعات اولیه جایی کار می‌کرد که تعطیل شد اومد خونه سریع جمع کردیم رفتیم شمال یلاقات ویلا داریم اومدیم اینجا از دنیا بدور هستیم

فعلا خونه مامانت بمون تا جنگ تموم شه عزیزم

نه اصلا برنمیگشتم

اگه سرت منت نمیزاره بمون من ک چند روزه اومدم خونه مامانم هی میگه کی میری کی میری چرا شوهرت رفته پس اگه جنگه

پیام تو وردار خطرناکه احتمالا ولی جای خطرناکی هستی یه مدت برو جای دیگ

نه عزیزم برنگرد خونه ی ما سه تا کوچه پایین تر پایگاه بسیج داشت و تا ۱۱ روز اونجارو نزدن اونروز زدنش با خاک یکسان کردند کل کوچه آوار شده خونه ی منم شیشه هاش ریخته شوهرم رفت درست کرد برگشت نرو موج انفجار به خودت و خانوادت آسیب میزنه صدرصد اونجارو میزنه حالا الانم نه چند روز دیگه

بمون خونه مامانت تا موقعی که کلا همه چی تموم بشه

یبار زدن فک نکنم خبری بشه باز

نه عزیزم‌خیلی جای خطرناکیه خونت چند روز‌تحمل کن نرو

منم چسپبدم ب مدرسه نشستم ببینم چی میشه

منم همین شرایط رو دارم و برگشتم🥲

من ترجیحا برمیگشتم خونه مامانم

سوال های مرتبط

مامان 🩵آراد.آوا🩷 مامان 🩵آراد.آوا🩷 ۱ سالگی
مامان علی مامان علی هفته هفدهم بارداری
مامان علی مامان علی هفته هفدهم بارداری