۲ پاسخ

سلام دست برادرم سوخته بود ی دکتر گیاهی واسش اینو تجویز کرد

روغن حیوانی .یکم زردچوبه .ادامس کوهی بنه اصل
اول روغنو رو‌ اجاق گرم کن خوب ک داغ شد توش ادامس کوهی بنه رو توش بنداز بعدش کمی زرد چوبع اضافه کن
هر سه ساعت بزن ب دستش قبلش سرم شستشو بزن خوب خشک کن بعد همینو بزنی بهت قل میدم سه روزه دستش خوب شه

پانسمان نکن عزیزم بذار زخمش خوب بشه شما هر دفه باز میکنی دستش باز زخم میشه

سوال های مرتبط