میشه نظرتونو بهم بگید؟

#پوشک
#شیرخشک

تصویر
۴ پاسخ

عشقم بخاطر دیر یا زود رفتن و یا نرفتن اوقات تلخی نکنید بزار دل همسرت هم شاد بشه تو ک‌اول و آخر میخوای بری پس این بار ب میل همسرت باش و برو انشالله که بهت خوش میگذره همه جا تیکه و آدم بیشعور پیدا میشه پس بخاطر دل همسرت برو انشالله ب سلامتی بری و بیای

همه اینجورین بالاخره مشکلات وطعنه ونیش وکنایه وتیکه توهمه زندگیا هست خودت جوابشونو همونجا بده عقده نشه برات تهرانم که جزجنگ خبری نیست بروبه سلامت

یه روز دیر یا زود چه فرقی می‌کنه

منم مشکل تورو دارم مادرشوهرم اینا با اینکه تهران خونه دارن عیدا میرن شهرستانشون که من اصلا دوس ندارم و راحت نیستم،خواب و خوراک بچه هم به هم میریزه،منم سال تحویل نمیرم فرداش میرم

سوال های مرتبط