تو چیزی نگو ولش بعدا آدم بد تو میشی هرچقدر خوبی کنی
بنظرم دخالت نکن خونواده دختره تعادل ندارن یه چیزی میشه میفته گردن تو
چه مسخره خب دارن ارتباط می گیرن ک همو بشناسن این همه سخت گیری برا چیه
نه ولش کن خودش خواست ببره
عجب آدمایین. کلی برنامه دارید با این خانواده
بنظرم زودتر عقد کنن بهتره حداقل راحت شن حالا تو نامزدی حق دارن یکم سخت بگیرن
چه خانواده بیشوری دارن به نظر من عزیزم پدر مادرت برن حرف بزنن الان که تا آخر اینطوری نمیشه پس فردا میخواد توی همه چی دخالت کنه که چرا دادی به شوهرت چرا اینطوری دادی و ..... الان دهنشو ببندیم خیلی بهتره
اره بعضیا همچینن عیب ندارهدمهم خودشه ک فهمیدس ان شالله زودتر برن سرخونه زندگیشون رفتن دیگه نباید اجازه دخالت بدن .الانم ب نظرمن اگه ببره بهتره
وقتی عقد کردن رسما زن و شوهرن دیگه حتی میتونن باهم تو ی خونه زندگی کنن.چقدر فرهنگ خانوادشون پایینه
بابا زنشههههه دیگه
دور از جون بخواد اتفاقی هم بیوفته زیر ی سقف هم میوفته
بعضی ها خیلی دیگه سخت گیری الکی میکنن
به نظر منم تو دخالت نکن اونا خودشون یه تصمیمی می گیرن فردا همین میشه یه پوک هی می زنن تو سر داداشت که چرا خواهرت دختالت کرده
تو دخالت نکن نظرم عین من اخرش همه چی سر تو خالی میشه
وا چشونه؟ الان اون دختر بیچاره خیلی فشار روش هست. یعنی زن عقدیشو نباید بره دم در ببینه؟؟
عروستونو با خواهر یا مادرش ببربد خرید
شرعا و عرفا دوبار که داداشت جدی بگه زنشه و الان حقشه خانوادش ساکت میشن.
الان ابدا اختیار دست خانوادش نیست و اون دیگه زن رسمی و قانونی داداشته.منکه همیشه داداشمو مجاب میکنم برای زنش چیا رو بخره و حتما خریداشو انجام میدیم
وقتی عقد کردن زنشه دیگه
این رفتارا یعنی چی 😐😐😐😐
به داداش بگو اگه نزارین رفت امد کنیم منم قانونا اقدام میکنم چون زنمه. اصلا قانون حق به داداشت میده. این رفتارا چیه😐😐😐😐😐😐😐
به نظرم مادر دختره خوب کاری میکنه داداش شما هر چقدر هم خوب باشه میترسه دخترشو ول کنه یهو اتفاقی بیوفته بالاخره نامزد هستن تضمینی نیست که حتما حتما ازدواج سر بگیره و دوره ی نامزدی واسه آشنایی هست
خودمم همینطور بودم خونه پدرشوهرم اینها همش با مامانم اینا می رفتم اصلا تنها نمیموندیم با هم ولی عقد کردیم دیگه کاری نداشتن راحت با هم می رفتیم میومدیم
ولی اگه یک درصد این نامزدی به هم بخوره خب شاید برای خانوادش بد باشه دختره رابطه داشته باشه با داداشت و بعدا بخواد با یکی دیگه نامزد کنه بگن اره فلان بوده و از این حرف ها
یکم از این دید نگاه کنید بهش منطقی هست
تو قصدت خیره دلت برا دختره میسوزه ولی درنهایت میگن دخالت کردی ولش کن
ای خدا چقدر سخت گیرن
بنظرم شما چیزی نگو
کوردی؟
هنوزم بعضی از خانواده ها سخت میگیرن دوره نامزدی رو
ولش کن بعدن چیزی بشه توهم قاطیشی
زود ازدواج کنن فقط اعصاب دختره داغون میشه داداشتم اذیت منم دقیقا همینجور بودم
والا دیگه تو این دوره زمونه این حد از پیشگیری و احتیاط هااا نوبره والا😂😂 یکی بخواد کاری کنه همون تو دو ساعت همون تو راه تو ماشین کارش و میکنه ننه جان واااا بده ول کن
به نظر من تو دخالت نکن آدم بده میشی میگن خواهرشوهر از همین الان داره دخالت میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.