من اول سینه مرغو گریل میکنم با پودر سیر و نمک
بعد قارچو تفت میدم سیر دو حبه میزنم
خامه میریزم با شیر
یه قاشق ارد هم میریزم
پاستاهارو ابکش میکنم اضافه میکنم به مواد
پنج دقیقه رو حرارت باشه کافیه
پاستارو میکشم تو ظرف مرغارو نواری برش میدم میریزم روش
گوجه کیلاسی یا معمولی چند تیکه کن بریز کنارش
زیتون بدون هسته هم داشتی دو سه تا بریز روش
نوش جون
من همين الان خورديم خيليم خوشمزه شده بود از اينجا باد گرفتم يدونه سينه كامل رو نگيني خورد كن با كره و سير له شده تفت بده درشو بزا يكم بپزه بعد قارچ بريز بعد ادويه فلفل سياه و اويشن و پودر سير بزن بعدشم يك بسته خامه با يك ليوان شير بريز قاطي كن پاستا هارو هم ابكش كن بريز توش ليمو ترش هم بزن نداشتي ابليمو نمك هم بزن بعد هم پنير پيتزا يكم با پنير پارمسان و جعفري بزن درشو بزا به دو ديقه بعد حاضره
بعد اینکه مرغ و قارچ و سیر ادویه تفت دادی سرخ شد یک قاشق ارد بزن تفت بده بعد شیر بریز غلظت بیاد بعدش پاستا پنه اضافه کن اخر جعفری و خامه و اگه داشتی پنیر پارمسان اویشنم رو بپاش معرکه سسسس
مرغ و نگینی خورد کن با سیر فراوون و یه قاشق روغن خوووب تفت بده
قارچ خورد کن بهش اضافه کن
بعد خامه و یه لیوان شیر و نمک و فلفل سیاه اضاف کن
پنه هارو ابکش کن با هم قاطی کن
من پنیر پیتزا هم میزنم خوشمزه میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.