۷ پاسخ

سلام عزیزم
نمی‌دونم چ ساعتی عید هستش
من سبزه گذاشتم
خونه تکونی انجام دادم تموم شده
من منتظر نمی مونم که جنگ تموم بشه
چون اگر دور از جون همگی اون اتفاقی که باید بیوفته میوفته
پس بهتره خوش بگذرونیم
سخت نگیریم

خونه تکونی کردم لباس خریدیم سبز انداختم ده تا هفت سینم میندازم زندگی ادامه داره ومن یک ایرانی ام و این سنت دیرینه س

عزیزم این که رو مبل انداختی روکش هستش؟میشه عکس مبل رو واضح تر بندازی و اینکه با کوسنش ست گرفتی؟

جانم‌چ جیگره

ببینیم این جنگ تموم میشه عیدی داریم یا نه. نه خونه تمیز کردم نه لباسی گرفتم نه خودمون نه بچه. شوهرم وقت سال تحویل شیفت . چقدر زیبا شد همه چی

۱۸:۱۵ عزیزم
جانم😍

ای ننه ماشالله ماشالله چقد نمکی شما😍😍
ساعت ۶:۱۵ عصر

سوال های مرتبط

مامان نفسی🐣🤱🏻 مامان نفسی🐣🤱🏻 ۱۴ ماهگی