۲ پاسخ

قاعدتاً باید از ۱۱/۱۲ دیگه ندی تا ۶ صبح ولی مکه اینا حالیشون میشه نصف شب شیر مبخان

دکتر دختر دخترم گفته بود از 11شب که اخرین شیرشو میخوره کامل دیگه ندم تا 6صبح
ولی همچنان یک وعده دیگه هم میخوره نصف شب

سوال های مرتبط

مامان نفسی🐣🤱🏻 مامان نفسی🐣🤱🏻 ۱۴ ماهگی
مامان یارا مامان یارا ۱۷ ماهگی