۲ پاسخ

عزیزم از کجا باید بفهمم بچم انگل داره؟ چون اصلا هیچی نمیخوره اشتها نداره مدامم درحال دندون قروچه هست

کرمک یا همون آسکاریس

سوال های مرتبط