۷ پاسخ

پماد زینک اکساید بزن

دختر منم دیروز خیلی سوخته بود، یعنی مثل کباب شده بود، من شب بردمش حموم بعدش خوابیدنی پماد کانادولا زدم تا صبح سفید و خوب شدع بود

زینک اکساید

پماد ابرسان کودک بزن

پماد ثمین کودک بزن

زینک‌اکساید فقط

ماست

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🥹❤️ مامان ماهلین🥹❤️ هفته هشتم بارداری
مامان توت فرنگی 🍓🩷 مامان توت فرنگی 🍓🩷 ۱۶ ماهگی