لطفا جواب بدین 🤕
پوشک#
بچه#
فرزند پروری #

تصویر
۵ پاسخ

بمن گفتن تا سه روز اب نزنم
تا یکماه بخار حموم زیاد نمونم سونا اینا نرم
هروقت حس خشکی و خارش کردم با ویتامین آ چشمی چرب کنم

تا سه روز کافیه بیشتر نکن بعدش پوست ریزی داره اوکی میشه کم کم

پیش کی انجام دادی عزیزم؟

عزیزم تا سه روز چرب کافیع، بعدش بورو حموم اصلا دست ب ابروهات نزن حموم که رفتی یواش یواش زخما کنده میشن تباید خودت با دست بکنی

ی هفته عزیزم

سوال های مرتبط

مامان مامان دوتافرشته مامان مامان دوتافرشته ۱۵ ماهگی