۵ پاسخ

چای ساز فوما ژاپن دارم راضی ام ، سرخ کن هم سیلور کرست و فیلیپس خوبن

سرخ کن فیلیپیس

هوا پز دارم سرخکن ندارم مارکش فیلیپس

من کتری برقی فلر دارم فوق العاده راضیم قبل ازدواجج مامانم داشت امتحانشو پس داده😅

من چايسازم فلره و سرخكنم نينجا بسيار راضيم

سوال های مرتبط

مامان پرنسس 💝🎀😍 مامان پرنسس 💝🎀😍 ۱۵ ماهگی