۳۷هفته ۳کیلو و ده گرم
دیگه ۳۷ هفته کامل دستگاه نمیره حدودا ۲۹۰۰ به بالا دنیا میاد
سلام. دختر من ۳۷ هفته به دنیا اومد .به خاطر وزنش که ۲ کیلو ۱۰۰ بود بستری شد.
معمولا از ۳۶ به بعد دیگه دستگاه نمیره
دیگه بچه کامل شده قشنگ رسیده
نه عزیزم نرفت ۳۲۰۰بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.