۱۴ پاسخ

ما هم میگیم ازگیل

فارسی بهش میگن انبه
شمالی بهش میگن ازگیل

مامیگیم انبه

ازگیل خیلی ام خوشمزس

هسته اش طلاییه؟

ماهم میگیم ازگیل نوشه جونتون

چقد دلم شمال خاست

سلام عزیزم من آتلیه آنلاین دارم کلی تمای جذاب وقشنگ دارم خواستین روبیکاپبام بدین
۰۹۹۳۵۸۵۷۲۹۳

ازگیل ی چیز دیگست این انبوه ..

بفرست بیاد 🤤😍

به دلم خواست☹️☹️

چ تمیزه 🙃
نوش

چه جالب شماهم دارین من فکر میکردم فقط شمال ازگیل هست چون اکثرا با تعجب به این میوه نگاه میکردن تو اینستا ما بهش میگیم ازگل

کژال چه اسم قشنگی😍
ماهم میگیم ازگیل
نوش جونتون

سوال های مرتبط