نه بچه های ما خرج ندارن ،مای بیبی برای ما گرون نشده ،شیر خشک به ما رایگان میدن 😓هر چند اون دو تومنم چیزی نیست
نه فقط برا ۴۰۵ ها
😐😐😐
نه عزیزم ما مرفه بی دردیم اخه 🙃
🤣🤣🤣🤣ارهههه برای من ۱۰ تومن ریختن سرشونو بخوره
بله برا من واریز شد پری روز
نه نمیدن به ما
نه من ۲۹اسفند بدنیا اومد 😂😂😂نیاومد
ب ما نمیدن ب کسای ک از اول فروردین زایمان کردن میدن اونم میتونی مای بی بی بگیری شیرخشک
نه برای ماها واریز نمیکنن
نه من که ندیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.