۱۰ پاسخ

نه بچه های ما خرج ندارن ،مای بیبی برای ما گرون نشده ،شیر خشک به ما رایگان میدن 😓هر چند اون دو تومنم چیزی نیست

نه فقط برا ۴۰۵ ها
😐😐😐

نه عزیزم ما مرفه بی دردیم اخه 🙃

🤣🤣🤣🤣ارهههه برای من ۱۰ تومن ریختن سرشونو بخوره

بله برا من واریز شد پری روز

نه نمیدن به ما

نه من ۲۹اسفند بدنیا اومد 😂😂😂نیاومد

ب ما نمیدن ب کسای ک از اول فروردین زایمان کردن میدن اونم میتونی مای بی بی بگیری شیرخشک

نه برای ماها واریز نمیکنن

نه من که ندیدم

سوال های مرتبط