یکم عسل بزن بهش
الهیییییی
پماد کالامین بزن جاش .مراقب باش تب نکنه استامینوفن بده بهش
پسر منم ۴ ماهگی زد دکتر این پمادو داد سریع ورمش خابید البته ما زنبورو ندیدیم فقط یه جای نیش بود ک فک میکنم مال زنبور عسل بود چون پسرم گریه نکرد چندان سریعم خوب شد جاش
شیربده بهش جای نیش عسل بزن
ببرش دکتر حتما
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.