۵ پاسخ

یکم عسل بزن بهش

الهیییییی

پماد کالامین بزن جاش .مراقب باش تب نکنه استامینوفن بده بهش
پسر منم ۴ ماهگی زد دکتر این پمادو داد سریع ورمش خابید البته ما زنبورو ندیدیم فقط یه جای نیش بود ک فک میکنم مال زنبور عسل بود چون پسرم گریه نکرد چندان سریعم خوب شد جاش

شیربده بهش جای نیش عسل بزن

ببرش دکتر حتما

سوال های مرتبط