۴ پاسخ

کمپرس سرد هم بزار من ک دخترم اصلن متوجه نشد

فدات تو واکسنو ک زدی هرچهارساعت یبار بده روز دوم هر شیش ساعت یبار

من زدم بهونه گیریش تموم شد🫤

مبارکش باشه پاراکید دادی بهش؟هرچهارساعت یبار

سوال های مرتبط