خانومایی ک جفتتون قدامی هست؛ حرکات جنین رو از چند هفتگی حس کردین؟؟

۲۰ پاسخ

من ۱۹ هفته ۱ روزم هنوز حس نکردم
گاهی وقتا در حد نبض اونم نمیدونم حرکت جنینه یا خونرسانی به رحم

بچه اولم ۲۳ هفته اینم تا الان حس نکردم اینم قدامی

قدامی بودم از ۱۸ هفته

من بارداری دومم الان دیگه حس می کنم

تازه دو روزه یچی مثل قلقل موقع نفخ حس میکنم. فک کنم همون حبابی هست ک بقیه میکن

۲۰هفته حس کردم مثل حباب بود🥹

من ۱۷ هفته

من قدامیم دکترم‌‌میگه زوده که حس کنی از ۲۰ هفته شاید بشه خیلی کم حس کرد

۲۰هفته به بعد اونم خفیف

الان یک هفته دارم احساس میکنم

من ک هنوز حس نکردم ی بار چند روز پیش کنار نافم مث حباب ترکید بازم شک کردم گفتم رودمه

من هنوز حس نکردم

۱۶-۱۷

من از روز اول هفته ۲۰ حس کردم

۱۶هفته

۲۱ هفته به زوووووووووووووور

۱۸ هفته اونم کمم

من سه چهار روزیه دارم حس می‌کنم

زوده من هنوزم حس نکردم

۱۸ هفته

سوال های مرتبط

مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد