فعلا خبری نی احتمالا اخر هفت در بیاره
از ۵ ماهگی لثه هاش اینطوریه
الانم ک ۷ ماهه هنوز درنیومده
فک کنم باز یکی دو ماهی طول بکشه تا دربیاد
حالا زوده
درمیان ۶و یکی دو هفته درمیاد
سلام
اگ دوسداشتین بیایین گپ مون روبیکا دورهمی مامان اولی ها،اونجا همه از تجربه هامون میگیم و کنار همیم
اینم آیدی من پیام بده لینک بفرستم@MyMoNii
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.