۵ پاسخ

فعلا خبری نی احتمالا اخر هفت در بیاره

از ۵ ماهگی لثه هاش اینطوریه
الانم ک ۷ ماهه هنوز درنیومده
فک کنم باز یکی دو ماهی طول بکشه تا دربیاد

حالا زوده

درمیان ۶و یکی دو هفته درمیاد

سلام
اگ دوسداشتین بیایین گپ مون روبیکا دورهمی مامان اولی ها،اونجا همه از تجربه هامون میگیم و کنار همیم
اینم آیدی من پیام بده لینک بفرستم@MyMoNii

سوال های مرتبط

مامان محمدجواد🩵 مامان محمدجواد🩵 ۷ ماهگی
مامان سایه های پزشک مامان سایه های پزشک ۱ سالگی
مامان قلب مامان💞 مامان قلب مامان💞 ۱ سالگی
مامان محمدجواد🩵 مامان محمدجواد🩵 ۷ ماهگی