پسر من از ۵ماهگی مامان بابا رو میگفت زودتر ازاینا اِمه میگفت یعنی مامان
الان گاهی نه و آره میگه
بچه ها باهم فرق میکنن چرا خودتو ناراحت میکنی عزیزم عادیه
یکی پنج شش ماهگی یکی دو سالگی حرف میزنه
یکی پنج ماهگی حرف میزنع یکی ۱/۵ سالگی یکی
سخت نگیر 😘
خودم مث اینکه تا ۳ سالگی درست حرف نمیزدم😅
سلام
اگ دوسداشتین بیایین گپ مون روبیکا دورهمی مامان اولی ها،اونجا همه از تجربه هامون میگیم و کنار همیم
اینم آیدی من پیام بده لینک بفرستم@MyMoNii
نه عزیزم نگران نباش هر بچه یه جوره
پسر منم هشت ماهش داره تموم میشه فقط اه عه و دَدَ میگه
خب بعضی از بچه ها دیرتر حرف میزنن طبیعیه گلم
اره طبیعیه اینا آوا سازیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.