۷ پاسخ

پسر من از ۵ماهگی مامان بابا رو میگفت زودتر ازاینا اِمه میگفت یعنی مامان
الان گاهی نه و آره میگه

بچه ها باهم فرق میکنن چرا خودتو ناراحت می‌کنی عزیزم عادیه
یکی پنج شش ماهگی یکی دو سالگی حرف میزنه

یکی پنج ماهگی حرف میزنع یکی ۱/۵ سالگی یکی
سخت نگیر 😘
خودم مث اینکه تا ۳ سالگی درست حرف نمی‌زدم😅

سلام
اگ دوسداشتین بیایین گپ مون روبیکا دورهمی مامان اولی ها،اونجا همه از تجربه هامون میگیم و کنار همیم
اینم آیدی من پیام بده لینک بفرستم@MyMoNii

نه عزیزم نگران نباش هر بچه یه جوره
پسر منم هشت ماهش داره تموم میشه فقط اه عه و دَدَ میگه

خب بعضی از بچه ها دیرتر حرف میزنن طبیعیه گلم

اره طبیعیه اینا آوا سازیه

سوال های مرتبط