۶ پاسخ

من لک لانه گزینی نداشتم

لک نداشتم ولی اره درد داشت طوری ک کانل متوجه شدم اون ماه باردارم و زودتر بیبی زدم مثبت شد

همون حس و حالیه که یکی دو روز قبل پریود داری آدم حس میکنه پریود میشه

تو دیگه نباید رابطه داشته باشی یک هفته ده روز قبل موعد دکترم گفت رابطه نکن امکان داره نطفه گرفته باشه از بین بره

منم دقیقا مثل شما یه هفته مونده به پریودم دوروز لکه بینی داشتم والان که موعد پریودم هست تست دادم خداروشکر مثبت بود حالا باید برم آزمایش خون هم بدم تا مطمئن بشم ولی درد نداشتم نسبت به پریودم خیلی دردش سبک‌تر و کمتر بود

روز موعد یک لکه کوچیک قرمز دیدم و تمام همون شبم درد پریودی داشتم می گفتم که حتما پریود میشم حتی نوار گرفتم😅

سوال های مرتبط

مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری