اخه طبيعي جلوگيري حساب نميشه
وقتي استرس داري نميخواي باردار شي جلوگيري مناسبتري انتخاب كن
من بعد از ۱۴ روز عقب افتادن امروز پریود شدم
ماه پیش ۹ روز
تو این هفته میرم دکتر ببینم چ خبره
من ۶روز گمر درد. دل درد همچی دارم چرانمیشممممم
منم ی هفتس گذشته خودشم قرص خورده بودم بیبی چک زدم آزمایش هم دادم منفی بود اما همچنان پریود نشدم علائمش هم نیس
اگ شیر میدی عب نداره طبیعیه
راه جلوگیریت چی بود
اوه اوه .
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.