۳ پاسخ

میزارم رو شونم یا تو بغلم برعکسش میکنم رو دستم
ولی وقتی ک شیر خورد چند دیقه بزار بمونه بعد اروغشو بگیر

چرا دارو براش نمیگیری ببرش دکتر ک اینجوری عزیت نشه

بزارش رو شونت بزن پشتش تا آروغ بزنه

سوال های مرتبط

مامان shahan💙 مامان shahan💙 ۸ ماهگی