همون ی مدت ایستاده نگهش داشتن کافیه نیاز نیست حتما اروغ بزنه
فدای سرت گاهی بچه ها آروغ ندارن
فقط یه ربع یا بیست دقیقه تو بغلت عمودی نگهش دار تا شیر برسه به معده ش خدای نکرده اذیت نشه
گاهی تو این فاصله آروغ میزنن
حالتش رو عوض کن بعددوباره آروغ بگیر.خودت به حالت شیب داربشین و ازپایین کمرش آروم بزن بیا بالا تاآروغ بزنه
بعضی اوقات اینجوری میشن برعکس نگهش دار رو پات 🤧نذار بخوابه وگرنه نفخ میکنه دلدرد میشه
بخوابونش ۵دقیقه بمون دوباره بلندش کن آروغ بگیر اگه بازم نزد یک طرف شیبدار بخوابونش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.