۷ پاسخ

دوره نازکدوزی +شلوار از صفرتاصد توسط خودم آموزش میدم متد گرلاوین جدید هستش و آموزش باالگو هستش...هزینه ش فقط صدهزارتومن هس
که برای کمک به هم نوع خودم ثبت نام اول رو هزینه کم گذاشتم...آموزش ها ضبط جلسه به جلسه تو کانال خصوصی آموزش ارسال میشن.
میتونید واریزی ها، اعتماد، رضایت و جزییات دوره رو از تو کانال اصلیم پیگیری کنید
@mamanefandogh
شماره تماس بله بنده👇
+۹۸۹۳۸۱۴۴۲۳۴۳

منم عصبی ام هیچی نمیخوره... نمیدونم چیکار کنم

اتفاقا الان من سیب زمینی آبپز کردم یکم شیر خشک ریختم روش دادم تف کرد گفت بده خودم گذاشتم جلوش همرو خورد

یکم ماست بزن یا شیر یا کره
ا

مشکل امروزمنم همین بود

پسر منم سیب زمینی اینجوری نمیخوره فقط تو سوپ میخوره

با ماست بده سیب زمینی سرخ کرده با ماست میچسبه

سوال های مرتبط