مامانا دس پسرم اینجوری شده رو پاشم هست از چیه؟

تصویر
۵ پاسخ

نئوتادین یا هیدروکسی زین بهش بده بخوره

پسر منم اینجوری شده بود دوتا بازوش
نمیدونم چرا

رو بینی پسرم هروقت میبینم ولی خودش از بین میره

دختر منم همین مدلی هم روی بازو و هم روی رون پاهاش و روی لپاش هست، درماتیت اتوپیک هست و ممکنه تا سه سالگی روی بدن بچه ها باشه. پسر شما چند وقتش هستش؟

احتمالا از گرماس

سوال های مرتبط

مامان 🧸ارسلان🧸 مامان 🧸ارسلان🧸 ۲ سالگی
مامان 🧸ارسلان🧸 مامان 🧸ارسلان🧸 ۲ سالگی