۸ پاسخ

من بیمه نیروهای مسلح دارم بیمارستان حکیم زنگ زدم گفتن برای طبیعی تا ۴ تومن برای سزارین تا ۶ تومن

طبیعی توی دولتی رایگانه مگر اینکه ماما همراه بگیری یا اپیدورال که جدا است.

من دوتا بچمو با بیمه سلامت تو بیمارستان دولتی رایگان زایمان کردم،بچه ی سوممو تو بیمارستان تامین بازم رایگان زایمان کردم،تو شهر ما طبیعی کلا رایگان هست تو بیمارستان دولتی

رایگان بابیمه تامین یاسلامت یاخدمات

من بیمه تامین داشتم رایگان بود

ازاد ۳۰ تا ۵۰ تومن
اگر بیمه باشی کمتر

آخه من شنیدم ۱۹میلیون

رایگانه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🌹یکی یدونه🌹 مامان 🌹یکی یدونه🌹 ۱۱ ماهگی
مامان اهورا مامان اهورا روزهای ابتدایی تولد