من بیمه نیروهای مسلح دارم بیمارستان حکیم زنگ زدم گفتن برای طبیعی تا ۴ تومن برای سزارین تا ۶ تومن
طبیعی توی دولتی رایگانه مگر اینکه ماما همراه بگیری یا اپیدورال که جدا است.
من دوتا بچمو با بیمه سلامت تو بیمارستان دولتی رایگان زایمان کردم،بچه ی سوممو تو بیمارستان تامین بازم رایگان زایمان کردم،تو شهر ما طبیعی کلا رایگان هست تو بیمارستان دولتی
رایگان بابیمه تامین یاسلامت یاخدمات
من بیمه تامین داشتم رایگان بود
ازاد ۳۰ تا ۵۰ تومن
اگر بیمه باشی کمتر
آخه من شنیدم ۱۹میلیون
رایگانه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.