سلام کسی زیر نظر دکتر کنعان نژاد هست سزارین دوم چند میگیره؟

۶ پاسخ

از یکی اقوامامون ک سزارین دوم بود ۷تومن گرفته بود

من امروز پرسیدم سزارین اول ربع سکه و سزارین دوم ۱۰ تومن

عزیزم سزارین اول اختیاری گفت ۵۰ ولی دوم رو نمیدونم

عزیزم من زیر نظرشم چرا ایقد بزرگش میکنین بنده خدا نصف همه جا میگیره برا من اجباری گفت ۲۰تومن اختیاری هم انگار ۴۰بود

سزارین اول هم اگه کسی میدونه بگین که چند میگیره

سلام عزیزم به من گفت ۱۰ تومن میگیرم

سوال های مرتبط

مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وهفتم بارداری