از یکی اقوامامون ک سزارین دوم بود ۷تومن گرفته بود
من امروز پرسیدم سزارین اول ربع سکه و سزارین دوم ۱۰ تومن
عزیزم سزارین اول اختیاری گفت ۵۰ ولی دوم رو نمیدونم
عزیزم من زیر نظرشم چرا ایقد بزرگش میکنین بنده خدا نصف همه جا میگیره برا من اجباری گفت ۲۰تومن اختیاری هم انگار ۴۰بود
سزارین اول هم اگه کسی میدونه بگین که چند میگیره
سلام عزیزم به من گفت ۱۰ تومن میگیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.