زایمان طبیعی تو بیمارستان دولتی غیر از میلاد کدوم خوبه

۹ پاسخ

اکبرابادی

کاشانی
هم تمیزه هم خلوته
هم اتاق خصوصی داره برا هرنفر بدون هزینس
آمپول های بی دردی و همین اپیدورال این چیزام رایگان میزنن بهت همراهم اجازه میدن
فقط گفت ماما نمیزارن
ک اونم قبلش کلاسای بارداری میزارن آماده میشی همراهت کار ماما میکنه

مفرح من تازه زایمان طبیعی کردم یه ماهه

من شنیدم ایت الله کاشانی اب گرم و زایمان در اب و اپیدورال داره برای طبیعی

ایت الله کاشانی

بیمارستان آرش

بیمارستان خانواده

یاس خوبه
شریعتی هم خوبه
ضیاییان

بیمارستان یاس دوستم زایمان کرده بود راضی بود

سوال های مرتبط