بالش فرم دهی سر نوزاد از کی میتونیم استفاده کنیم؟

۳ پاسخ

از اول تا دو ماهگی بعدش دیگه نیاز نیس چون سر فرم میگیره تا ۶۰ روزگی

از وقتی بردی خونه مهم اون فرم دهی هستش که داخلشه بیشتر برای طبیعی استفاده میشه که فرم سر بچه عوض میشه تو سزارین ببین نیاز بود استفاده کن

بعد تولد

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین روزهای ابتدایی تولد
مامان آرسام🕊💙 مامان آرسام🕊💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آوا مامان آوا روزهای ابتدایی تولد
مامان سفید برفی ♡ مامان سفید برفی ♡ هفته بیست‌وهشتم بارداری