من همینو میدم فیلی
من ای انند دی اوایل دادم بچم دوست نداشت زیاد بعدش پدیا بست گرفتم عالی بود
من ویواکیدز میدم خیلی خوبه و راحت میخوره طعمشم دوست داره خیلی
تا ۶ ماهگی آد باید بدیم فکر میکنم
ببخشید ی سوال
باید ب بچه قطره داد؟
اخه من هیچی نمیدم.دکترم اول ک چیزی نگفت الانم ک نبردمش .نمیدونم چه باید ب بچه بدم
من تا۳ماهگی تقریبا آد دادم
بعدش بهداشت گفت مولتی بده
من اد وتاوقتی شیر فقط میخورد میدادم 4ماهگی بعد اون که غذای کمکی شروع کردم مولتی ویتامین واهن دادم. مارک پدیا بست.واهن هم لیپوزمال قورت قرمز میدادم
من آ.د مارک AND میدم خوبه طعمش هم توت فرنگیه بچم دوست داره
بی بی جویس میدم کلا مولتی ویتامینه
من آد همین پدیا بست موزی میدم
با این رفلاکس نگرفت
طعمش هم دوس داره
اد من ویواکیدز میدم پدیابست میشکست گلوش
تا ۵،۶ ماهکی باید اد داد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.